Koliko je efikasno brendiranje vozila kao vid marketinga?

automobil na putu
Sadržaj:

Mala i srednja preduzeća, kao i velike korporacije, posluju u nestabilnom okruženju koje karakteriše veliki broj svakodnevnih promena. Da bi u takvim uslovima bile uspešne, one moraju doći do svakog kupca odnosno korisnika njihovih usluga, a da bi to ostvarile pribegavaju različitim vrstama marketinga. Poslednjih nekoliko godina, sve popularniji oblik marketinga je brendiranje vozila. 

Šta je brendiranje vozila i koje su njegove prednosti, pročitajte u nastavku teksta. 

automobil na putu

Za brendiranje vozila koriste se najkvalitetnije folije

Brendiranje vozila označava postavljanje plastične folije na automobile, kombi i pikap vozila, kamione i druge vrste vozila koje se koriste u službene svrhe. Za brendiranje vozila koriste se najkvalitetnije folije, koje će, pored reklame, vašem vozilu obezbediti i dodatnu zaštitu od spoljašnjeg grebanja, a ukoliko odlučite da ih posle određenog vremena uklonite sa vašeg automobila, možete to učiniti jednostavno, a na njemu neće ostati nikakvi tragovi korišćenja folije.

Brendiranje vozila može se vršiti u celosti, kada se ceo auto „obuče“ u folije ili parcijalno, na pojedinim delovima vozila, ukoliko odlučite da diskretno obeležite svoj službeni automobil. Da bi se postigao najbolji efekat sa ovakvom vrstom reklamiranja, štamparije koje se bave brendiranjem vozila, u svojim timovima imaju iskusne i kreativne dizajnere koji će se postarati da vaša reklama bude primećena, bez obzira kojih dimenzija je. U tome im pomaže kvalitetna štampa na folijama kao i bogata paleta boja samih folija koje su u ponudi. 

Brendiranje vozila ima brojne prednosti u poređenju sa drugim oblicima reklamiranja

Pored toga što predstavlja jednostavan i lak oblik reklamiranja, brendiranje vozila se u praksi pokazalo kao veoma efikasno. Naime, ovakav oblik oglašavanja i reklamiranja omogućava da vaš brend i biznis postanu vidljivi za veliki broj ljudi.  

Međutim, moramo spomenuti da i brendiranje vozila i online prodavnica imaju razne prednosti za vaše poslovanje. Tako da, bilo da se opredelite za prvu ili drugu opciju, nećete pogrešiti. 

Za razliku od postavljanja bilborda, u određenom delu grada koji će videti samo populacija koja prolazi pored njega, a to je najčešće jedna grupa ljudi, brendiranje vozila dosegnuće do mnogo šire publike. Bez obzira da li imate samo jedan automobil u svom voznom parku ili više njih, oni će vašu reklamu prevoziti iz mesta u mesto, iz jednog dela grada u drugi i na taj način ona će, na dnevnom nivou, dosegnuti do velikog broja ljudi. Čak i kada se ne koristi, brendirani auto je odlična reklama – parkirajte ga na prometnom parkingu i neće ostati neprimećen. Pored toga, za razliku od bilborda, TV reklama ili reklama u časopisima i novinama, čije iznajmljivanje morate plaćati na mesečnom nivou, reklama na automobilu će vam trajati sve dok koristite taj automobil i nećete imati nikakve dodatne troškove nakon što brendirate vozilo i imaćete reklamu 24 časa dnevno, sedam dana u nedelji. 

Brendiranje vozila po veoma povoljnim cenama

Cena brendiranja vozila zavisi od toga da li se postavlja samo logo firme ili se brendira cela površina automobila. U svakom slučaju, utisak je da je brendiranje vozila povoljno i dosta jeftinije u poređenju sa drugim vrstama marketinškog oglašavanja. Ovo je veoma važno za mala i srednja preduzeća, koja imaju ograničene budžete i ne moraju ih dodatno opterećivati troškovima za marketing i reklame, kao i za sva druga preduzeća i kompanije koje posluju u vreme velikih ekonomskih i drugih kriza, u nestabilnom poslovnom okruženju.

Nastavite sa čitanjem...